Regulamin „ Villi Venus”
Właściciel “Villi Venus” :
PPHU Karex s.c Iwona i Mariusz Zębik
ul. Zdrojowa 36a
57-350 Kudowa Zdrój
NIP: 883 10 01 928
W celu zapewnienia Państwo udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem.
- Wpłata zadatku za rezerwację jest jednoznaczna z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
- Zadatek stanowi zabezpieczenie wykonania usługi.
- W przypadku rezygnacji z noclegu zwrot kaucji przysługuje jeśli anulacja nastąpiła do 14 dni przed terminem przyjazdu-100%
- Kaucja przepada, jeśli czas anulowania jest krótszy niż 14 dni.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
Doba Hotelowa
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od 14.00-11.00
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
Rezerwacja i meldunek
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu.
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 50% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
Reklamacje
- Reklamacje prosimy zgłaszać pod adres mailowy iwonazebik@gmail.com
- O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani niezwłocznie